سارا سارا ، تا این لحظه: 15 سال و 22 روز سن داره
کوثرکوثر، تا این لحظه: 23 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♡ سارا شیطون بلا ♡

سلام

1393/3/5 13:13
نویسنده : سارا
86 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  . من سارا هستم . 5سالمه . این وبلاگ. با کمک اجی کوثر درست کردم . خیلی هم دوسش دارم . اینجا ما از خاطراتمون مینویسیم . همتونو ددوست دارم .  از من بای بای گوشیو میدم اجی کوثر 

-سلااااام . خوبید ؟؟؟ من کوثرم و سیزده سالمه . این وبلاگو در اصل من درستش کردم و به سارا هدیه دادم . اخه من که خودم دوتا وبلاگ دار . یه تا به دردم نمیخوره :))) خب سارا خیلی شیطونه و منم عاشششششششششششششقشم .همتونم دوست دارم .... بای بای :*

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

کودک ايراني
13 خرداد 93 16:29
با سلام! وبلاگ کودک ايراني راه اندازي شد! از شما دعوت ميشود در نظرسنجي وبلاگ شرکت کنيد و بگوييد که ميخواهيد در اين وبلاگ درباره کدام يک از موضوعات مربوط به کودکان مقاله قرار داده شود؟ نظر خود را فقط از طريق درج نظر در وبلاگ اعلام فرماييد. منتظر نظرات خوب شما هستيم! با تشکر! ---
نیاز
15 مرداد 93 1:26
سلااااااااااااام کوثر 14 سالگیت مبارک ایشالا754675475653656754عمر کنی
مهسا امیدی
23 مرداد 94 11:44
سلام به شما پدر و مادر گرامی بخصوص به نی نی کوشوله عزیز نی نی تون خیلی قشنگه انشالله به حق محمد خوش بخت بشه و زیر سایه پدر مادر سالیان سال خوش باشه . . به فروشگاه من سر بزنید خریده ارزان کارت شارژ با قیمت فوق العاده قربونت بشم. خواهش میکنم عزیزم لینک فروشگاهم رو بذاری تو وب این فرشته نازنین. . . خریده عمده و ارزان کارت شارژ www.sharjj.ir